آموزش سئو در مشهد

ساخت وبلاگ

دکان‌داران ویترین خویش را خوشگل می‌چینند آموزش سئو در مشهد و مبالغ هنگفتی برای دکورا سیون هزینه می‌نمایند تا مردمی که در درحال حاضر عبور از جلوی ویترین میباشند، اندکی درنگ نمایند و جلوی فروشگاه‌شان نا مرتب خواهد شد. نا مرتب بودن ورودی دکان در معنای رونق داشتن تجارت میباشد و خودش تبلیغی برای فروشگاه به حساب آورده می شود. کسب و شغل های اینترنتی هم از این قاعده مستثنا نیستند؛ دوست دارا‌هستند مدام ارتقاء ورودی گوگل داشته باشند و یوزرها برای آمدن به سایتشان صف بکشند.

این نمونه، به خیر و خوبی نشانه دهنده تاثیر « ارتقا ورودی گوگل » میباشد که در اصطلاح «ترافیک» نیز نامیده می‌گردد. امروزه مشتری ها در صفحه ها جستجوی گوگل پیرو دکان ها می گردند و صاحبان وبسایت‌ها و کسب و امور برای بالا بردن ورودی گوگل، با همدیگر رقابت می‌نمایند تا قاپ یوزرها را بربایند.

ارتقا ورودی گوگل

چرا ارتقا ورودی تارنما اهمیت داراست؟
حدود ۸۵ درصد جستجوهای اینترنتی از روش موتور کاوشگر گوگل اعمال می گردد و اکثر وقت ها یوزرها اینترنتی، گوگل را مرجع اینترنتی جواب به سوال ها خویش می دانند؛ به همین خیال و خاطر، اهمیت ارتقاء ورودی از روش گوگل معنادار میباشد. گوگل برای توصیه دادن وبسایت های متعدد به یوزرها، سیستم امتیازدهی ویژه ای دارااست. معیارهای گوگل برای مرتبه بندی تارنما ها گوناگون میباشد و حدود ده ها ربات به طور روزمره بین صفحه های اینترنتی می گردند تا داده ها را ایندکس نمایند. ربات های گوگل به موضوعات مختلفی میپردازند؛ مانند در اختیار گرفتن کیفیت مطالب تولیدشده به صورتی که مطالب اسکن نباشند، مطالب مربوط به زمینه باشند و در دوران فرصت های مشخص و معلوم، آپ دیت شوند. همینطور کیفیت طراحی وب و اجرای درست کدها از سایر فاکتورهای مد حیث گوگل برای امتیازدهی میباشد. در شرایطی‌که که هرمورد از این مورد ها از استانداردهای گوگل زیر خیس باشد، گوگل وبسایت شما‌را دارای اعتبار تلقی نکرده و در حاصل کاوش ظواهر نمی‌نماید.

انگیزه آلرژی زیاد گوگل، معیار اهمیت مخاطب میباشد. گوگل دوست ندارد وقت استفاده کننده بین جستجوهای اینترنتی هدر برود و دوست دارااست شایسته ترین جواب را به استفاده کننده بدهد. به همین خیال، واحد سنجش «ورودی» تارنما ها را معیاری برای دارای اعتبار بودن تارنما در لحاظ می گیرد. وقتی که یوزرها با سرچ کردن لغات کلیدی مشخصی وارد یک وبسایت می‌شوند و محتوای ما یحتاج خویش را از ان تارنما اخذ می‌نمایند، از دید گوگل «ورودی» پیش آمده میباشد. ارتقاء ورودی در گوگل به معنای آن میباشد که گوگل آن وبسایت را دارای اعتبار نظارت می‌نماید و لینک و پیوند تارنما را به باقی کاربرها نیز نشانه می دهد؛ بنابراین بالا رفتن ورودی گوگل حادثه میفتد.

ارتقاء ورودی گوگل بر جايگاه تارنما شما در وبسایت الکسا نیز تاثیر میگذارد. الکسا سابق ترین و دارای شهرت ترین وب سایت مقام بندی وب سایت های دنیا و آنالیز آمار بازدید وب سایت شناخته میشود. داشتن درجه عالی در گوگل و وصال به شیت اولیه گوگل ، در درجه الکسای شما نیز مفید خواهد بود.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 110 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 13:37

به کار گیری از تصاویر در صفحه های گوناگون وبسایت، آموزش سئو در مشهد علاوه بر زیبایی قادر است به جابجایی خوب معنا محتوای آن ورقه یاری دهد. اصلی‌خیس از ساخت جذابیت و شعور خوب محتوا برای مخاطب، تصاویر میتوانند تاثیر متعددی بر بهبود seo و ارتقاء ترافیک وب سایت داشته باشند. به همین خیال و خاطر دقت به باصرفه‌سازی تصاویر یکی شیوه‌های کاربردی در seo به شمار میاید. ویژگی Alt یک کدام از ابزارهایی میباشد که به کار گیری از آن در باصرفه‌سازی تصاویر وب سایت بسیار کارآمد میباشد. از مهمترین مزایای به‌کارگیری ویژگی Alt و تگ تیتر (title) می‌قدرت به بهبود درجه محتوا در شیت‌ی حاصل و به‌دنبال آن دسترسی عالی استفاده کننده به مطالب تارنما اشاره نمود. ما درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم در رابطه مضمون‌ ویژگی Alt و تاثیر آن بر seo تارنما بیشتر بگوییم.

ویژگی Alt چه می‌باشد؟
به شرح یا این که متنی که قضیه تصویر را در وب سایت توضیح میدهد، ویژگی Alt گفته می شود. درصورتی که در هنگام لودِ شیت‌ای از یک وب سایت، به هر دلیلی (سرعت تحت وب، گونه های در نشانی تصویر و ...) تصویر جانور در آن بار گذاری نشود، این توضیح (ویژگی Alt) به‌تیتر جایگزین تصویر، معنی و کوشش تصویر را به مخاطب نشانه میدهد. به همین سبب ساز اسم Alt یا این که متن جایگزین (Alteative text) را برای آن در حیث گرفته‌اند. همینطور این خصوصیت با عنوان ها دیگری مانند «Alt attribute» و « Alt text» و «Alt description» نیز شناخته می گردد. این تگ به‌تیتر یک خصوصیت کاربردی به برچسب تصویر در HTML اضافه می گردد تا به موتورهای کاوش یاری دهد که معنی تصاویر را عالی شعور نمایند.
دیدنی میباشد بدانید که‌این ابزار به اشخاص نابینا و معدود‌ بینا هم امداد می‌نماید. این اشخاص معمولا از مرورگرهایی استعمال می‌نمایند که دارنده قابلیت و امکان بازگویی آنلاین مطالب میباشند و یا این که با به کارگیری از دستگاه‌های شیت خوان (Screen reader) ورقه‌ای از وب سایت را ارزیابی می‌نمایند. به این ترتیب ویژگی Alt یاری می‌نماید تا نابینایان هم معنا تصاویر را اخذ نمایند.

کد HTML ویژگی Alt یک تصویر بدین شکل نوشته میگردد:

"“image"

قسمت های کد HTML ویژگی Alt
این کد از سه قسمت ساخته شده میباشد که هر قسمت کاربرد متفاوتی داراست:
img title : تیتر تصویر را علامت می دهد. شما هر عنوانی را که برای تصویرتان در حیث گرفته‌ باشید بایستی درین بخش از کد بنویسید.
alt : شما بایستی ویژگی alt موردنظرتان را در‌این بخش از کد و صحیح میان دو نماد نقل‌عهد و پیمان قرار دهید.
img src : نشانی محل ذخیره‌ی تصویر را می بایست درین نصیب از کد مکان دهید.
هرچند ازنظر تکنیکی، در یک تصویر خصوصیت‌هایی مثل Alt و تیتر، تگ محسوب نمیشوند ولی معمولا با اسم «تگ» شناخته می گردند. زمانی شما نشانگر ماوس را روی عکس قرار می‌دهید، میتوانید تگِ تیتر را ببینید. این تگ میتواند به‌تیتر یک راهنما برای عکس و یا این که یک سفارش دیدنی برای استفاده کننده باشد، پیشنهادی که او‌را به کلیک روی عکس تشویق نماید. در شرایط دوم این تگ درواقع به‌تیتر ابزاری برای فراخوان یک کار (Call to Action) در وب سایت قرار میگیرد.

اهیمت تگ alt

ویژگی Alt چه تاثیری بر seo وبسایت داراست؟
برای آن‌که تصاویر یک وبسایت بوسیله موتورهای کاوش عالی فهم و شعور شوند، به ویژگی Alt احتیاج دارا هستند. به همین خیال ویژگی Alt بر بهبود سئوی یک وب سایت بسیار موءثر خواهد بود چراکه امداد می‌نماید تا موتورهای کاوش با فهم خوب معنی عکس و محتوای تارنما، آن را در موضع بهتری در ورقه حاصل قرار دهد. اهمیت این مسئله تا جایی میباشد که گوگل، خدمت Google image را بر اساس‌ی ویژگی Alt ساخت و ساز نموده است. درصورتی که هم از سیستم ساخت‌و‌ساز محتوای وردپرس به کارگیری فرمایید، پلاگین یوآست seo (Yoast سئو) پیش از بار گذاری محتوا به شما سفارش می‌نماید که دست کم از یک ویژگی Alt استعمال نمایید و خوب میباشد این ویژگی دربرگیرنده واژه و کلمه کلیدی باشد. چراکه خزنده (Spider)های موتور کاوش با یاری ویژگی Alt شل‌خیس میتوانند معنا تصاویر را index نمایند.
شما متناسب با محتوای سایتتان می بایست از عکس‌هایی کیفیت عالی به کارگیری فرمایید و در تگ‌های توصیفیِ این عکس‌ها، لغت ها کلیدی را به صورت قابل قبولی به عمل ببرید. درصورتی‌که محتوای تصویرتان به جزئییات متعددی میپردازد، عالی میباشد که از تگ‌های توصیفی زمان بر استعمال نمایید. این‌سیرتکامل تگ‌ها علاوه بر اینکه برای به‌کارگیری مطلوب کلمه ها کلیدی دستتان را گشوده میگذارد برای فهم و شعور تصویر و محتوا هم به موتورها کاوش امداد بیشتری می‌نمایند. اگرچه استعمال از کلمه ها کلیدی در ویژگی Alt ضروری میباشد البته به‌هیچ‌تیتر پیشنهاد نمی شود که در همه تگ‌ها و بیش‌ازحد لزوم از آنان به کارگیری فرمایید. به‌علاوه برای تایپ کردن ویژگی Alt نیازی وجود ندارد که در اولِ عبارتِ توصیفی موردنظرتان از «تصویر یک ...» یا این که «عکس یک ...» به کارگیری فرمایید. چون موتورهای کاوش با شناسایی این تگ به‌طور اتوماتیک درمی‌یابند که شما از یک تصویر به کار گیری کرده‌اید. بدین ترتیب نیازی به به کارگیری از اینگونه عبارت‌هایی وجود ندارد.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 14:08

از روش ایده ها یوزرها، می‌اقتدار برای تارنما بازدیدکننده آموزش سئو در مشهد بیشتری جذب کرد که به آن کامنت مارکتینگ میگویند. رضایت یوزرها از مطالب یک وب سایت برای گوگل، به معیار متعددی اهمیت داراست و در حالتی‌که مطالب ارزشمندی ساخت فرمائید، گزینه اعتنا قرار می گیرید. اما گوگل برای بها‌گذاری روی محتوای یک وبسایت، ملاک‌های متفاوتی دارااست که یکی‌از آنان نظرها یوزرها میباشد. گوگل کامنت گذاشتن برای یک مقاله را به اکانت گران بها و اثرگذار بودن آن مقاله می گذارد، براین اساس مرتبه بالاتری به آن می دهد.

ولی برای این‌که یوزرها تشویق شوند و در انتهای مطالب شما کامنت بگذارند ترفندهایی نیز وجود داراست که به‌دنبال به آن میپردازیم.

کامنت مارکتینگ

چه کنیم تا یوزرها ترغیب شوند و برای مطالب وبسایت کامنت ( لحاظ) بگذارند؟
_ تایپ کردن محتوای نفیس: نخستین از تمامی بایستی محتوای کاربردی ایجاد نمائید. محتوایی که به نیازهای استفاده کننده جواب دهد و همین‌طور برای خواننده پرسش ساخت و ساز نماید. اینگونه محتوایی قادر است استفاده کننده را به حیث دادن در ارتباط مطالب تشویق نماید، از طرفی ممکن میباشد پرسش‌هایی در ذهن کاربر ساخت‌و‌ساز نماید به نحوی که ترغیب گردد سوالاتش را از مولف مقاله بپرسد.

-جواب به کل ابهامات یوزرها: در طی متن، نصیب‌هایی وجود داراست که ممکن میباشد ساخت‌و‌ساز پرسش یا این که عدم وضوح نماید؛ درین مواقع میتوانید برای کاربر‌ها توضیح بدهید که در شرایطی‌که ابهامی داشتند، سوالاتشان را در نصیب ایده ها بپرسند و همینطور این یقین را به آنان بدهید که سوال‌هایشان را کاملا جواب می‌دهید و ابهامی باقی نخواهید گذاشت.

_ رعایت وقار و احترام: درصورتی‌که کسی کامنت انتقادی گذاشت و با نوشته شما مخالفت کرد، با رعایت متانت جواب بدهید و کارایی نمایید با هوشمندی نقاط قوت نظرها‌شان را پررنگ فرمایید. فرض نمائید کسی از بغرنج بودن نوشته‌تان نقد کرد، می توانید او‌را به نوشته‌علمی‌های آموزشی معمولی‌خیس تارنما‌تان ارجاع بدهید و به‌علاوه از وی بخواهید سوالاتی را که برایش اتفاق افتاده، در قسمت نظرها بپرسد. در هر شکل به کاربر احترام بگذارید و باتوجه به ابهاماتی که داراست، ارشاد‌اش فرمائید.

_ اینجانب مخالف هستم: خودتان تحت عنوان مولف مقاله میتوانید متنی بنویسید و مخالفت‌تان را در زمینه‌ی موضوعی که اکثریت در آن حادثه لحاظ دارا‌هستند ‌مطرح نمایید و با آوردن دلایلی، این مخالفت را علامت بدهید. در‌این‌صورت یوزرها با قرائت این متن تحریک می شوند تا نظرشان را ذکر نمایند و همین قادر است استارت یک گفت و گو در قسمت نظرها تارنما باشد.

_ نظرها یوزرها در تارنما‌های فروشگاهی: در وب سایت‌های فروشگاهی از یوزرها بخواهید بعداز خرید و به کارگیری از آن، مجدد به وبسایت برگردند و لحاظ‌شان را راجع به فرآورده متبوع بگویند. این شغل هم سبب چشم شدن هرچه بیشتر جنس می گردد و هم در‌حالتی که یوزرها از فرآورده رضایت داشته باشند و این مسئله را ذکر نمایند، یقین خریداران دیگر هم جلب میشود و فروش جنس ارتقاء خواهد یافت.

_ درخواست لحاظ در انتهای نوشته‌ی علمی: در انتهای متن از استفاده کننده بخواهید که در صورتیکه لحاظ یا این که پیشنهادی در زمینه‌ی مقاله دارااست در نصیب کامنت‌ها ذکر نماید زیرا ایده ها یوزرها به شما ایده می دهد تا متن را ادامه دهید. خواننده‌گان با سوالاتی که مطرح می‌نمایند لامپ‌هایی را برای ادامه مشاجره در ذهنیت شما پر‌نور می‌نمایند. کارایی فرمائید در جواب به سوال ها یوزرها، جواب‌های جامعی بدهید و از عبارات کلیدی متن در تایپ کردن جواب‌ها به کار گیری فرمائید. این شغل یاری می‌نماید بتوانید یک نوشته‌ی علمی زمان بر و بدون نقص، با دقت به جنبه‌های مختلفی از قضیه داشته باشید.

نکاتی که در جواب به نظرها می بایست رعایت فرمائید :

_ هر چه زودتر به سوال های یوزرها جواب دهید: در صورتی کامنت‌ها را با تاخیر ملاحظه کنید، ممکن میباشد استفاده کننده برای دریافت کردن پاسخ سوالش به سراغ وبسایت‌های دیگر برود و یا این که حتی به صورت کلی فراموش نماید که سوالی از شما پرسیده میباشد.

_ جواب‌های صحیح و ظریف بدهید: به کامنت‌ها طوری جواب بدهید که کاربر پاسخ پرسش را به‌طور بی نقص بگیرد. درصورت نیاز شما هم برای توسعه دادن مشاجره، سوالاتی از خواننده‌گان بپرسید تا بتوانید جواب‌های ظریف‌تری بدهید.

_ به یوزرها آدرس اینترنتی بفرستید: وقتی که جواب پرسش یا این که حیث یوزرها را دادید با پیامی که به نشانی ایمیلش ارسال می کنید، به صورت بی واسطه به وی اعلام می کنید که برای وقت و ابهاماتش قیمت قائل بوده‌اید.

_ شارژ شدن مجدد تولیدات را به استحضار یوزرها برسانید: در شرایطی که در تارنما‌های فروشگاهی، با گلایه یوزرها از تک تک شدن مال موردنظرشان مواجه شدید، عالی میباشد پس از شارژ شدن موجودی محصول، این مسئله را از روش نشانی اینترنتی به کاربرانتان اگاهی بدهید.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 119 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 14:17

به شرح یا این که متنی که مسئله تصویر آموزش سئو در مشهد را در وبسایت توضیح میدهد، ویژگی Alt گفته میشود. در شرایطی که در هنگام لودِ شیت‌ای از یک وبسایت، به هر دلیلی (سرعت ذیل وب، گونه های در نشانی تصویر و ...) تصویر جان دار در آن بارگذاری نشود، این توضیح (ویژگی Alt) به‌تیتر جایگزین تصویر، معنا و کوشش تصویر را به مخاطب نماد می دهد. به همین منجر اسم Alt یا این که متن جایگزین (Alteative text) را برای آن در لحاظ گرفته‌اند. همینطور این خصوصیت با عنوان ها دیگری مانند «Alt attribute» و « Alt text» و «Alt description» نیز شناخته میشود. این تگ به‌تیتر یک خصوصیت کاربردی به برچسب تصویر در HTML اضافه می شود تا به موتورهای کاوش یاری دهد که مضمون‌ تصاویر را عالی فهم و شعور نمایند.
دیدنی میباشد بدانید که‌این ابزار به اشخاص نابینا و معدود‌ بینا هم یاری می‌نماید. این اشخاص معمولا از مرورگرهایی به کار گیری می‌نمایند که دارنده امکان بازگویی آنلاین مطالب می باشند و یا این که با استعمال از دستگاه‌های برگه خوان (Screen reader) ورقه‌ای از وبسایت را چک می‌نمایند. بنابراین ویژگی Alt امداد می‌نماید تا نابینایان هم مضمون‌ تصاویر را اخذ نمایند.

کد HTML ویژگی Alt یک تصویر بدین شکل نوشته میشود:

"“image"

قسمت های کد HTML ویژگی Alt
این کد از سه قسمت ساخته شده میباشد که هر قسمت کاربرد متفاوتی دارااست:
img title : تیتر تصویر را نشانه می دهد. شما هر عنوانی را که برای تصویرتان در لحاظ گرفته‌ باشید بایستی درین بخش از کد بنویسید.
alt : شما می بایست ویژگی alt موردنظرتان را در‌این بخش از کد و صحیح دربین دو آرم نقل‌عهد و پیمان قرار دهید.
img src : نشانی محل ذخیره‌ی تصویر را می بایست در‌این بخش از کد مکان دهید.
هرچند ازنظر تکنیکی، در یک تصویر خصوصیت‌هایی مثل Alt و تیتر، تگ محسوب نمیشوند البته معمولا با اسم «تگ» شناخته می گردند. هنگامی شما نشانگر ماوس را روی عکس قرار می‌دهید، می توانید تگِ تیتر را ملاحظه کنید. این تگ می تواند به‌تیتر یک راهنما برای عکس و یا این که یک توصیه جالب برای استفاده کننده باشد، پیشنهادی که اورا به کلیک روی عکس تشویق نماید. در موقعیت دوم این تگ درواقع به‌تیتر ابزاری برای فراخوان یک کار (Call to Action) در وب سایت قرار می گیرد.

اهیمت تگ alt

ویژگی Alt چه تاثیری بر بهینه سازی وب سایت دارااست؟
برای آن‌که تصاویر یک تارنما به وسیله موتورهای کاوش خوب فهم و شعور شوند، به ویژگی Alt احتیاج دارا هستند. به همین خیال و خاطر ویژگی Alt بر بهبود سئوی یک وبسایت بسیار اثر گذار خواهد بود چراکه امداد می‌نماید تا موتورهای کاوش با فهم و شعور خوب معنی عکس و محتوای وب سایت، آن را در موضع بهتری در شیت نتیجه ها قرار دهد. اهمیت این مورد تا جایی میباشد که گوگل، خدمت Google image را بر اساس‌ی ویژگی Alt ساخت و ساز نموده است. چنانچه هم از سیستم ساخت‌و‌ساز محتوای وردپرس به کار گیری نمایید، پلاگین یوآست seo (Yoast بهینه سازی) پیش از لود محتوا به شما پیشنهاد می‌نماید که دستکم از یک ویژگی Alt به کارگیری نمایید و عالی میباشد این ویژگی مشتمل بر واژه کلیدی باشد. چراکه خزنده (Spider)های موتور کاوش با یاری ویژگی Alt شل‌خیس میتوانند مضمون‌ تصاویر را index نمایند.
شما متناسب با محتوای سایتتان می بایست از عکس‌هایی کیفیت عالی به کارگیری نمائید و در تگ‌های توصیفیِ این عکس‌ها، لغت ها کلیدی را به صورت قابل قبولی به شغل ببرید. درصورتی‌که محتوای تصویرتان به ریزه کاری متعددی میپردازد، خوب میباشد که از تگ‌های توصیفی وقت گیر به کارگیری نمائید. این‌سیرتکامل تگ‌ها علاوه بر اینکه برای به‌کارگیری مطلوب لغت ها کلیدی دستتان را گشوده می گذارد برای فهم تصویر و محتوا هم به موتورها کاوش امداد بیشتری می‌نمایند. اگرچه به کار گیری از لغات کلیدی در ویژگی Alt ضروری میباشد البته به‌هیچ‌تیتر سفارش نمیشود که در همگی تگ‌ها و بیش‌ازحد لزوم از آنان به کار گیری نمایید. به‌علاوه برای تایپ کردن ویژگی Alt نیازی وجود ندارد که در اولِ عبارتِ توصیفی موردنظرتان از «تصویر یک ...» یا این که «عکس یک ...» استعمال نمائید. چون موتورهای کاوش با شناسایی این تگ به‌طور اتومات درمی‌یابند که شما از یک تصویر به کار گیری کرده‌اید. بدین ترتیب نیازی به به کار گیری از اینگونه عبارت‌هایی وجود ندارد.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 100 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 15:03

گوگل با یاری روبات های خویش صفحه های تارنما را آنالیز میکند آموزش سئو در مشهد و آنان را ایندکس یا این که شاخص میکند. در‌حالتی که ورقه ای به وسیله گوگل ایندکس نشده باشد در نتیجه ها کاوش هم اکران داده نمی شود. برای بهینه سازی کاران و تمامی مالکان وب سایت اصلی میباشد که تک تک صفحه های سایتشان در گوگل شناخته شوند، در اینترنت زمانی که از ایندکس شدن کلام می‌کنیم می‌خواهیم که مجموع صفحه ها وب سایت مان در گوگل ایندکس شوند. چنانچه به خوا‌هیم به تمجید پیش از ایندکس برگردیم به اهمیت تارنما مپ ها در ایندکس شدن صفحه ها میرسیم. تارنما مپ ها برای روبات های گوگل انتخاب می نمایند که کدام صفحه های به کدام صفحه های رابطه دارا‌هستند. گهگاه نقص‌ ایندکس نشدن یک ورقه صرفا به‌این ادله میباشد که‌این شیت به هیچ شیت ای در تارنما دارای ربط وجود ندارد و گوگل نمیتواند رابطه آن را با بقیه صفحه های تشخیص دهد. به این ترتیب هنگام ساخت تیم بندی ها و تولید نقشه تارنما بدین نکته اعتنا نمائید که کدام صفحه ها گروه بندی اساسی شما می‌باشند و کدام صفحه ها تحت دسته ای از مجموعه بندی اساسی هستند.

گوگل چه‌طور صفحه ها را برای ایندکس کردن تشخیص میدهد؟
روبات های گوگل به وب سایت های جانور در وب مراجعه کرده و آحاد پوشه ها و صفحاتی راکه توانا به دسترسی به آن ها باشند را خوانده و شناسایی می نمایند. براین اساس صفحه های تارنما بوسیله گوگل ایندکس می شوند. پیش از اینکه صفحه ها اینترنتی ایندکس شوند، بوسیله خزنده گوگل این صفحه ها می بایست شناسایی شوند و بعد برای ایندکس ارسال گردند. در واقع روبات گوگل دو مرحله جدا از هم را طی می نماید: خزش یا این که crawl کردن که در واقع یافت کردن صفحه ها اینترنتی از روش رابطه لینک و پیوند های در بین آنهاست و Index کردن یا این که نمایه گذاری صفحه های که دربرگیرنده استخراج داده ها مربوط به صفحه های گوناگون میباشد.

آیا میشود ایندکس شدن صفحه های در گوگل را آنالیز و مدیر کرد؟
پاسخ کوتاه به‌این پرسش آری میباشد. البته بگذارید مقداری این زمینه را بیشتر توضیح دهیم. گوگل مانند اکثر موتور های جستجوی پرمخاطب ابزار مدیر تارنما را در مشت مالکان تارنما ها قرار می دهد. ابزار گوگل برای مدریت تارنما، گوگل اینترنت مستر اسم داراست . گوگل اینترنت مستر پس از راه‌اندازی، در پنل سمت چپ خویش قابلیت و امکان مشاهده ایندکس شدن صفحه های را در لینکی به اسم google index به یوزرها می دهد. این پیوند دارنده سه ذیل شاخه به اسم های Index Status ، Blocked Resources،Remove URLs میباشد.

هرمورد از این تحت شاخه های به شما قابلیت مطالعه و آنالیز خاصی را می‌دهد . برای مثال مورد نخستین صفحه های ایندکس گردیده را آنالیز می نماید . مورد دوم نظارت منابعی میباشد که هاست بازدارنده دسترسی گوگل به آنان می شود و مورد سوم هم لینکهای حذف گردیده و یا این که صفحاتی که به روبات گوگل اذن دسترسی نمیدهند را مشخص و معلوم می نماید.

آیا تارنما شما ایندکس گردیده است؟
ابزارهای در دسترس متعددی وجود دارا‌هستند که به شما امداد می‌نمایند تا گزینش نمائید که آیا وب سایت ایندکس شد‌ه‌است یا این که نه. ایندکس شدن در راس خویش فرایندی در سطح شیت میباشد. به عبارت دیگر، موتورهای کاوش، صفحه ها را می خوانند و آنها‌را به صورت غیر وابسته فهرست می‌نمایند. یک طرز سریع برای نظارت اینکه که آیا شیت به وسیله گوگل ایندکس گردیده است یا این که نه، استعمال از وب سایت: operator با جستجوی گوگل میباشد. صرفا دامنه را مانند آنچه که در تصویر تحت آمده میباشد وارد فرمائید، در فیض به شما کلیه صفحه های دامنه که بوسیله گوگل ایندکس شد‌ه‌است را نشانه خواهد اعطا کرد. همینطور می توانید URL برگه خاصی را وارد نمایید تا ملاحظه کنید که ورقه به طور تکی ایندکس شد‌ه‌است یا این که نه.

نمونه اینترنت 24

وقتی که کاغذ‌ای ایندکس نمیشود؛
در‌حالتی که تارنما یا این که برگه‌ای ایندکس نشده میباشد، بیشترین تبهکار معمول این میباشد که متا تگ robots در کاغذ مصرف شده میباشد یا این که به کارگیری نابجا از disallow در فولدر robots.txt گردیده‌است. هر دو متاتگ‌هایی که در سطح برگه و نیز robots.txt میباشند، شیوه نامه‌هایی برای ربات‌های ایندکس موتور کاوش در باب طریق واکنش با محتوای ورقه یا این که تارنما شما می دهند. (Disallow برای خودداری از ایندکس شدن ادرس خاصی از وب سایت از فرمان Disallow استعمال میشه)
تفاوت این میباشد که متاتگ‌های robots بر روی برگه‌ای غیر وابسته اکران داده می گردند، در حالیکه فولدر robots.txt راهبرد‌هایی برای تارنما به صورت کلی ارائه میدهد. با این اکنون در پوشه robots.txt، میتوانید صفحه ها یا این که دایرکتوری‌ها را معین نمائید و اینکه چه‌گونه بایستی ربات‌ها در حین ایندکس شدن با این نواحی اخلاق نمایند. در پی ارزیابی میکنیم که چه طور از هر مورد به کار گیری کنیم.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 14:53

پیوند بیلدینگ به‌این ادله اساسی میباشد آموزش سئو در مشهد که فاکتور مهم در چگونگی درجه‌بندی صفحه های اینترنت در گوگل میباشد. گوگل در وب سایت خویش می‌نویسد: «کلاً، وبمستران می توانند جايگاه وب سایت خویش را به وسیله ارتقاء تعداد لینک و پیوند دادن تارنما‌هایی کیفیت عالی بالا به صفحه ها خویش، بهبود بخشند». در هنگام شناسایی سایت‌ها بوسیله موتورهای کاوش، خزنده‌ها محتوای آن صفحه ها را استخراج و به ایندکس خویش اضافه می‌نمایند. از این رو آنان می توانند تصمیم بگیرند که آیا ورقه مربوطه کیفیت مورد نیاز را برای مرتبه‌بندی عبارات کلیدی گزینه هدفش داراست یا این که خیر؟ درین مجال، صرفا موتورهای کاوش به محتوای کاغذ اعتنا نمی کنند؛ بلکه تعداد پیوند‌های اشاره گردیده به وب سایت و کیفیت این لینک و پیوند‌ها برایشان اهمیت داراست. در کل، هر چه تعداد لینک و پیوند‌های شما در تارنما‌هایی با اعتبار بالا بیشتر باشد، درجه سایت شما در نتیجه ها کاوش فراتر خواهد بود. اما قابل ذکر میباشد که پیوند‌ بیلدینگ فعالیت راحتی وجود ندارد و تنها داشتن تعداد متعددی بک پیوند به معنای توفیق تجارت شما نخواهد بود. همان طور که بیان شد درین راستا کارداران زیادی مانند اعتبار و پیج رنک وب سایت‌های بک پیوند دهنده، تعداد بک لینک و پیوند‌های یک سایت، نوفالو بودن بک‌لینک و پیوند‌ها و غیره در پروسه لینک و پیوند سازی وب سایت شما تأثیر خواهد گذاشت. براین اساس چهت نیل به جايگاه بالا در کاوش نباید به بک‌لینک و پیوند‌ها اکتفا کرد.

چه‌گونه از وب سایت‌های دیگر برای سایت خویش پیوند بگیریم؟
تنی چند از استراتژی‌های پیوند بیلدینگ وجود دارااست که میتوانید برای دریافت کردن لینک و پیوند از وب سایت‌های فرنگی برای وب سایت خویش آیتم به کار گیری قرار دهید که پیرو به آن‌ها میپردازیم.
ساخت‌و‌ساز و ارتقای محتوا: ساخت محتوای کیفیت عالی منجر میگردد تارنما‌های دارای اعتبار حاضر شوند به تارنما شما پیوند دهند. به این ترتیب داشتن بک لینک و پیوند از یک تارنما دارای اعتبار نسبت به یک سری پیوند از سایت‌های نامعتبر بها متعددی را خواهد داشت.
ارسال محتوا: مقاله‌ها خویش در رسانه‌های اجتماعی مثلا گوگل پلاس، فیسبوک و غیره ارسال نمایید. وب سایت خویش را در دایرکتوری‌های والا تصویب نمایید، ویدئوهای خویش را یوتیوب، آپارات و غیره تکثیر دهید.
نظرها و یادداشت‌ها: فرآورده، سرویس ها یا این که وب سایت خویش را در مقابل بلاگ‌نویسان بانفوذ قرار دهید.

 

استراتژی پیوند بیلدینگ

نکات و شرایطی که بایستی در لینک و پیوند بیلدینگ رعایت کرد
استراتژی پیوند بیلدینگ یک کدام از مهم‌ترین قسمت‌های شغل seo هست. برای کسب درجه عالی یک شیت اینترنت چندین فاکتور کلیدی وجود داراست که می بایست در لحاظ بگیرید:

1- انکر تکست :
انکر تکست‌ها یک کدام از فاکتورهای اساسی در لینک و پیوند بیلدینگ می‌باشند و از روش اینها موتورها کاوشگر محتوای پیوند را متوجه میشوند. لینک و پیوند‌های مطلوب به تارنما می توانند باعث بهبود رده وب سایت شما در گوگل شوند؛ تحت عنوان مثال، در حیث دارید لینکی را در تارنما دیگر ساخت نمائید و از این رو از انکر تکستی به کار گیری فرمایید که تحت عنوان واژه کلیدی شما است. در فیض بعداز ساخت و ساز این لینک و پیوند برای وبسایت خویش، هنگامی خزنده‌ها به سراغ این تارنما آمده، لینک و پیوند را برای وب سایت شما با استعمال از این واژه و کلمه کلیدی می یابند و به این ترتیب باعث بهبود سود خوب تارنما شما درخصوص این واژه و کلمه کلیدی شود. ولی استعمال از انکر تکست‌ها همان طور که می توانند منجر بهبود مرتبه شما شوند، چنانچه دانش و تجربه کافی در به کارگیری از آن‌ها‌را نداشته باشید میتوانند زخم‌های دور از شوخی به وب سایت تان وارد نمایید. به دلیل آنکه با آپ تو دیت نو گوگل به اسم پنگوئن، سختگیری بر روی اینها بیشتر گردیده و در شکل استعمال بیش تر از حد از یک تیتر میتواند سبب ساز زخم به وب سایت شوند. بدین ترتیب در هنگام پیوند‌سازی به طبع انکر تکست (anchor text) متنوعی را برای لینک و پیوند‌های خویش وارد نمائید تا گوگل لینک و پیوند سازی را غیر طبیعی در حیث نگیرد.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 115 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 14:07

سئوی آف پیج که تحت عنوان سئوی آف پیج هم شناخته می‌گردد، آموزش سئو در مشهد کار‌هایی میباشد که برای ارتقای سکو تارنما در نتیجه ها کاوش ایفا می گردد. در واقع علاوه بر کار‌هایی که در سئوی داخلی روی وب سایت خویش ایفا می‌دهید، بعضی عمل‌ها هم می بایست در بیرون از وبسایت شما جاری ساختن شوند که تحت عنوان offpage شناخته میشوند. باصرفه‌سازی وب سایت برای فاکتورهای سئو خارجی مشتمل بر کارهایی میباشد که منجر میگردد یوزرها و موتورهای کاوش متوجه محبوبیت، دارای ارتباط ‌بودن محتوا، قابل ‌پشت گرمی بودن و اعتبار وب سایت شما شوند. این مورد هنگامی رخداد میفتد که وب سایت‌ها و صفحه های دیگر در وب به وبسایت شما لینک و پیوند بدهند یا این که وب سایت شمارا معرفی نمایند. به‌این‌ترتیب موتورهای کاوش از کیفیت محتوای وب سایت شما مطمئن گردیده و مرتبه‌های نیکی را به شما تخصیص می دهند.

سئوی آف پیج

چرا سئو آف پیج اصلی میباشد؟
در حالی که الگوریتم موتورهای کاوش همواره در اکنون تغییر تحول بوده و فاکتورهای درجه‌بندی گهگاه عوض می شوند، چیزی که همواره اثبات بوده و همگی جامعه اینترنت‌مسترها روی آن واقعه لحاظ دارا‌هستند، اهمیت دارای ربط‌ بودن محتوا، قابل ‌اتکا بودن و اعتبار وبسایت در جايگاه‌ تصاحب کردن تارنما‌‌ها میباشد. کسی درین قضیه شک وتردید ندارد که در حالتی‌که تارنما شما بتواند این موضوعات را رعایت نماید و حیث موتورهای کاوش را جلب نماید، زیر هر الگوریتمی می تواند منزلت خیر در حاصل کاوش بدست آورد. اینجا میباشد که شغل‌های offpage seo وب سایت اهمیت خویش را نشانه می دهند. هرچند کسی اگاهی دقیقی از الگوریتم‌های گوگل ندارد ولی مطالعات جاری ساختن‌گردیده در قضیه فاکتورهای سکو‌بندی موتورهای کاوش نشانه میدهد قسمت‌های مرتبط با سئوی آف پیج احتمالا نزدیک به 50 درصد وزن فاکتورهای مرتبه‌بندی تارنما‌ها را به خویش تخصیص داده‌اند.

تاثیر offpage (Off-page بهینه سازی) بر وبسایت‌ها
offpage تاثیری غیرقابل انکار بر ارتقاء جايگاه وبسایت‌ها دارااست، حقیقت این میباشد که هرچقدر هم روی seo داخلی و بالا بردن کیفیت محتوای وبسایت خویش تمرکز نمائید، سوای سئوی خارجی سود چندانی نمی‌گیرید. چراکه در اصل برای مرتبه ‌دریافت کردن وب سایت می بایست اعتبار آن به موتورهای جستج

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 14:10

1- تشخیص تقلب در الگویی بیرون آموزش سئو در مشهد از الگوریتم‌های گوگل
بعضا مدیران وبسایت‌ها از این که ناگهان سکو یک‌سری کلمه و واژه کلیدی آن‌ها با افت درجه ای شدید مواجه گردیده اند، گلایه می‌نمایند. با چک ظریف متوجه شدیم که تارنما آنان در چند کلمه و واژه کلیدی با افت درجه ای شدید (بیش تر از 10 سکو برای هر واژه کلیدی ) روبرو گردیده است. با آنالیز طریق ساخت مقاله بوسیله این مشتریان و طرز بروز رسانی تارنما بدین فیض رسیدیم که‌این افت جايگاه در اثر الگوریتم های گوگل نبوده میباشد. این اختلال وقتی پیش میاید که محتوایی که برای وب سایت تولید نموده اید یک نسخه برداری بی نقص وجود ندارد. بلکه یک شبه نسخه برداری میباشد.

شبه نسخه برداری چه می باشد؟
شبه اسکن نوشته‌ی علمی‌ای میباشد که در ظاهر اورجینال بوده و به طور کامل مخصوص ساخته شده است. ولی درواقع نوشته‌ی‌علمی یک نسخه برداری از یک نوشته‌ی‌علمی دیگر میباشد که صرفا واژه و کلمه‌های آن بازنویسی گردیده اند تا بعنوان اسکن شناسایی نشود. وبسایت‌های آفریننده محتوای منحصربه‌فرد بفرد می توانند به گوگل برای اسکن شدن محتوایشان بوسیله دیگر تارنما ها گلایه نمایند. معمولا این شکایات به وسیله یک دارای تخصص بصورت دستی محاسبه میگردد. بنابراین تارنما‌های دارنده مطالب شبه اسکن به مبتلا جریمه میگردند. بدین ترتیب عالی میباشد از اسکن کردن سوای بیان منبع مطالب سایرافراد اجتناب فرمائید.
همینطور گوگل با به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی متوجه شباهت محتواهای متفاوت می‌گردد و تغییر‌و تحول افعال و بعضی از لغت ها در جمله‌ها کمکی به گمراه کردن گوگل نمی‌نماید، این مسئله نهایتا سبب شود که از امتیاز کیفیت محتوای شما کاسته گردد.

چه‌طور از جریمه شدن به وسیله گوگل به جهت اسکن بودن محتوا پرهیز کنیم؟
اما شایسته ترین رویه اسکن نکردن میباشد. البته حقیقت این میباشد که با وجود وسعت بالای مطالب منتشر گردیده در اینترنت عملا کل مطالب منتشر گردیده در اینترنت در قسمت هایی از خویش یک شبه نسخه برداری از نوشته‌ی علمی دیگر می باشند و کارشناسان گوگل هم این را بهتر می دانند. در واقع در شرایطی که بخواهید یک مقاله جامع تنظیم فرمائید، شاید موردنیاز باشد که بخشی از محتوای شما مشمول مطالب دیگری باشد که تا قبل از این در اینترنت منتشر گردیده‌اند.

غرض از گردآوری مطالب تارنما‌های دیگر، تولید یک محتوای باارزش و جامع میباشد. بدین ترتیب طبیعی میباشد که بخشی از محتوا دربرگیرنده محتوایی باشد که از تارنما های دیگر گردآوری شد‌ه‌است. توجه فرمایید که غرض از این عمل سرقت ادبی وجود ندارد، بلکه ارائه محتوای جامع به استفاده کننده میباشد. بدین ترتیب خوب میباشد برای قسمت‌هایی از محتوا که از وبسایت‌های دیگر نسخه برداری کرده‌اید منبع را به صورت بدون واسطه بیان نمایید. همینطور در صورتیکه که محتوا را بازنویسی می کنید، نهایتا از منابع مهم نوشته‌علمی قدردانی فرمایید و پیوند منبع را ارائه دهید.

در حالتی که که یک‌سری مقاله گوناگون را مطالعه و ترکیب می کنید، خوب میباشد به آن یک سری مقاله منحصر بیافزاییم و لحاظ و تجربیات فردی خویش را به نوشته‌ی علمی جان دار اضافه کنیم. شاید نام پژوهش ها کتابخانه ای را شنیده باشید. درین نحوه شما مطالب چنیدن کتاب را مطالعه و با گویش خویش در نوشته‌ی علمی ای می‌نویسید و در نقطه پایان هم حیث خویش را به آن اضافه میکنید. به کار گیری از این طریق برای ساخت مقاله ها دانشگاهی مجاز میباشد و مسلما برای مقاله ها در وبسایت نیز می‌اقتدار از آن به کار گرفت.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 13:40

رپورتاژ اطلاع رسانی به شکلی از اطلاع رسانی گفته می‌گردد آموزش سئو در مشهد که در پوسته گزارش ارائه خواهد شد. به‌این مفهوم که کاربر متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی‌شود و تصور می نماید در درحال حاضر مطالعه یا این که مشاهده یک گزارش به طور کاملً بی طرف میباشد. به جهت غیر بی واسطه بودن این‌راه تبلیغاتی، رپورتاژ اطلاع رسانی اثربخشی بالایی دارااست. معمولا مخاطبان به‌این نوع اطلاع رسانی پشت گرمی بیشتری دارا‌هستند و مجموع محتوای رپورتاژ را تا پایان مطالعه می نمایند. رپورتاژ اطلاع رسانی یک کدام از شایسته ترین طریق‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی میباشد که وسیع ترین برندهای جهان برای معرفی تولیدها و سرویس ها تازه خویش از آن به کارگیری می نمایند. رپورتاژ صرفا طریق تبلیغاتی میباشد که برای دوران مجال نامحدود به مخاطبان نشان داده می شود و مدام در وب سایت‌ اطلاع رسانی دهنده باقی میماند.

پاراگراف ای در تبلیغات میباشد که میگوید: شایسته ترین نوع اطلاع رسانی، آن میباشد که اطلاع رسانی بنظر نرسد. اینک درصد قابل توجهی از اخباری که از رسانه های متفاوت منتشر می‌گردد در دل خویش پیامی بازرگانی به یار دارااست و گزارش تبلیغاتی به حساب آورده می شود، عامل این مورد اثر بخشی قابل توجهی میباشد که‌این نوع از تبلیغات دارااست. در واقع عموم دیگر توجهی به تبلیغات نمیکنند و طرز های تبلیغاتی سنتی برای عموم تکراری و کسل کننده شد‌ه‌است، به همین جهت میباشد که reportage advertisement از اهمیت متعددی برخوردار شد‌ه‌است.

اشکال رپورتاژ اطلاع رسانی
رپورتاژ اطلاع رسانی اشکال مختلفی داراست و بسته به رسانه ای که در آن منتشر می شود نامگذاری میگردد. بعضی از مشهورترین اشکال رپورتاژ اطلاع رسانی عبارت اند از: رپورتاژ اطلاع رسانی تلویزیونی، رپورتاژ اطلاع رسانی نشر یافته در وب سایت های خبری و رسانه های دیجیتال (رپورتاژ اطلاع رسانی اینترنتی) ، رپورتاژ اطلاع رسانی ویژه خبر نامه و رسانه های کثیرالانتشار. نوع نگارش محتوا و ارائه مسئله در هرکدام از این رسانه ها گوناگون بوده و می بایست اصول کلی آن به صدق رعایت گردد.

تاثیر رپورتاژ اطلاع رسانی در seo و درجه تارنما در گوگل
رپورتاژ اطلاع رسانی در واقعیت عملکردی مانند تایپ کردن یک پُست مهمان داراست. با قرار دادن لینک و پیوند وب سایت تان در متن رپورتاژ اطلاع رسانی می‌توانید سیگنال جايگاه بندی قدرتمندی برای موتورهای کاوش ارسال فرمایید. با یقین، داشتن یک پیوند از اینترنت سایتی با اعتبار دامنۀ بالا تاثیر بسیار خیر و خوبی بر روی سئوی وبسایت شما خواهد داشت. رپورتاژ اطلاع رسانی بصورت بدون واسطه بر روی بهینه سازی وب سایت تاثیر ندارد. ولی همانطور که گفتیم می‌تواند به طور غیر بدون واسطه بسیار موءثر باشد. تاثیر غیر بدون واسطه رپورتاژ اطلاع رسانی بر بهینه سازی وبسایت درین نکته مخفی میباشد که رپورتاژ اطلاع رسانی با دست کم تبلیغ برای برندتان، بیشترین راندمان را برای متاع شما تولید می نماید. اشخاص ببیننده رپورتاژ اطلاع رسانی مسلماً به وب سایت شما برای مشاهده و خرید تولید ها یا این که سرویس ها مراجعه می نمایند. بدین ترتیب، تعداد ورودی های وب سایت شما ارتقاء خواهد یافت که‌این قضیه به بهبود مرتبه وب سایت شما یاری خواهد کرد. از طرفی دیگر، تولید بک لینک و پیوند در وب سایت های دارای اعتبار و پر بازدید به توان تصاحب کردن تارنما و ارتقای جايگاه آن در گوگل یاری می نماید.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 112 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 16:13

به عبارتی‌طور که از نام الگوریتم Mobile First Index آموزش سئو در مشهد معین میباشد، این الگوریتم گوگل معرفی شد تا ورژن گوشی اینترنت‌تارنما‌ها را در حق تقدم ایندکس قرار دهد و جايگاه‌بندی وبسایت‌ها در حاصل کاوش را بر پایه ی این ورژن جاری ساختن دهد. در صورتی‌که ترافیک ورودی وبسایت‌تان از ربات‌های خزنده موتور کاوش را آنالیز فرمائید، از فرصت معرفی الگوریتم Mobile First Index ارتقا معناداری در ترافیک ربات‌های موبایلی را مشاهده خواهید کرد. همینطور می بینید صفحه های کش‌گردیده از وب سایت‌تان، بیشتر صفحاتی از ورژن تلفن همراه آن می باشند.

اما این الگوریتم قرار وجود ندارد فقط به ورژن تلفن همراه وبسایت‌ها اعتنا کرده و ورژن دسکتاپ آنان‌را کلاً نادیده بگیرد، بلکه ورژن تلفن همراه را در حق تقدم قرار می دهد. درواقع در حالتی‌که سایتی هنوز ورژن گوشی نداشته باشد، از ایندکس گوگل بیرون نمیشود؛ ولی نداشتن ورژن تلفن همراه تأثیر منفی خویش را بر سکو وبسایت در نتیجه ها کاوش علامت خواهد بخشید. علاوه بر این تارنما‌هایی که تجربه بهتری برای یوزرها موبایلی ساخت و ساز می‌نمایند، می توانند مرتبه‌های بالاتری حتی‌در جستجوهای دسکتاپ بدست آورند.

 

گوگل این تغییرات را یک شبه تولید نکرده میباشد، بلکه به گذر زمان جستجوی موبایلی را در حق تقدم قرار بخشید تا اینترنت‌مسترها زمان کافی برای تطبیق ‌دادن وب سایت‌ها با الگوریتم Mobile First Index داشته باشند. در آغاز در سال 2016 این الگوریتم نو معرفی و بر روی بعضا وب سایت‌ها تست شد. در اوایل سال 2018 الگوریتم توسعه و گسترش پیدا کرد تا آنجا که در آخرها امسال نیمی از تارنما‌هایی که گوگل خزش می کرد، مشمول الگوریتم Mobile First Index شدند. بعد از آن در وسط سال 2019 گوگل تصمیم گرفت این الگوریتم را به طور پیش‌فرض برای تمامی تارنما‌هایی که نو فعال سازی می‌شدند، جاری ساختن نماید. در سال 2010 گوگل اعلام‌کرد 70 درصد وب سایت‌های اینترنتی مشتمل بر این الگوریتم نو گردیده‌اند و تا سپتامبر این سال تمامی وبسایت‌ها با این الگوریتم سنجش میگردند. همگی‌گیری بیماری کرونا ولی اپلیکیشن‌های گوگل را مقداری به عقب انداخت تا در ماه مارچ سال 2021 استعمال آزمایشی از الگوریتم Mobile First Index برای تمامی تارنما‌ها آغاز گردد.

انگیزه ساخت الگوریتم Mobile First Index به وسیله گوگل
در سال‌های اخیر به کارگیری از تلفن همراه‌های هوشمند روزبه‌روز توسعه و گسترش یافته و به‌دنبال آن به کار گیری از این تلفن همراه‌ها برای گشت و گذار در وب هم ارتقاء پیدا نموده است، از این رو گوگل ارتقا شدیدی در تعداد کاربرانی که با تلفن همراه‌های تلفن همراه به کاوش در آن میپردازند، دید. گوگل همواره مهمترین گرفتاری خویش را بهبود تجربه یوزرها از کاوش در آن میداند، این گرفتاری برآورده نمی شود مگر اینکه تارنما‌های معرفی‌گردیده در نتیجه ها جستجوی گوگل بتوانند تجربه کاربری خیر ساخت و ساز نمایند.

به همین برهان گوگل بر کاربرپسند بودن تارنما‌ها تاکید متعددی داراست و از آن‌جا که در سال‌های اخیر تعداد جستجوهای موبایلی در حالا پیشی تصاحب کردن از جستجوهای دسکتاپ بود، الگوریتم Mobile First Index را معرفی کرد تا همپا با تغییر تحول کردار یوزرها، تغییر تحول نماید و به نیازهای آن ها جواب دهد.

آموزش سئو در مشهد...
ما را در سایت آموزش سئو در مشهد دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو در مشهد, نویسنده : mohammadsrc seotraininginmashhad بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:57